I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 17 January 2012

Aku Ouh Aku

Entah kenape rini aku rindu sangat kat dye . .
Aku sayang dye sangat-2 . .
Semalam dye ade cakap sumthing yang bisa membuat jiwa ku kucar kacir . .
Dye cakap pasal ex aku . . Hurmmm , kenape la dye ungkit semule cite lame tuh . . Aku da bole lupekan ex fiancee aku tuh tapi kenape dye tetibe suh aku bina semule hubungan tu ?

Sayangg . . .
Kau terlalu baik hati . . Aku cakap camni bkn sbb aku suke dgn permintaan kau tu tapi bile aku fikirkan , tak semua kapel mampu terime bile di dua kan . . Dye mintak aku berbaik semule dgn ex aku myb sbb family aku yang tak mahu aku berpisah dgn bekas tunang akuu . . Tapi aku tak sangke yang dye sanggup izinkan aku menduakan dye hanya kerana itu . . Indahnye sifat mu sayang . .

Aku betul-2 terkejut dgn permintaan nye itu :( dan pada mase yang same aku merase sedih sbb aku same sekali tak sanggup menduakan dye . . Aku da beri sepenuh hati aku pada dye dan aku pasti cinta aku hanya untuk dye tapi kenape dye memberi keizinan itu ?? Adakah dye berniat untuk berpisah dengan aku ?? :'((

Sayangggg . . .
Aku nak kau tahu yang dalam hati aku hanya ada kau sorang . . Aku tak sanggup untuk menerima kehilangan kau dari hidup aku . . Ini bukan sekadar kata-2 tapi memang ini yang aku maksudkan . .
Cinta aku pada kau bukan kerana harta , tapi aku cinta pada kau kerana kau adalah kau ~ !! Kau menjaga tingkah laku ku , kau menjadikan aku seorang yang setia , kau ikhlas menolong ku , kau sentiasa ada dsaat aku sedang berduka dan berkongsi kebahagiaan bersama aku . . Sejujurnya aku bahagia dan tak pernah terdetik dhatiku perkataan menyesal mengenali kau . . Kini kau adalah sebahagian dari hidupku . .
Sumpah , aku tak kan sesekali menduakan kau . . Ini janji dan sumpah ku . .

Semalam kau cakap yang kau memahami perasaan ku tentang ex ku dahulu . . Aku rasa kau salah sayang . . Memang benar aku masih mengingati nya namun aku dengan sepenuh hati menidakkan yang aku mencintai nya . . Hanya perasaan sayang saje yang masih tersisa dihati ini . . Ianya mungkin kerana hubungan yang terjalin di antara aku dan dia melebihi 5 tahun . . Tapi itu tak bermaksud aku masih mengingati nya . . Ianya juga tak bermaksud aku mencintainya dan masih memerlukan nya . . Tidakkkkkk !!! Aku sesekali tidak pernah mengharapkan hubungan aku dan dia kembali terbina seperti dahulu kerana aku sudah bahagia memiliki kau sebagai ratu hati ku . . Cukuplah adanya kau dalam hidupku untuk aku menjalani sisa-2 hidupku . . Aku tak perlukan insan lain lagy dalam hidupku . . Hanya kau yang bertakhta di hati ini . . Dan itulah kenyataannya . .

Namun , pada ku kau adalah insan yang suci hatinya , murni tingkah lakunya dan seorang insan yang sanggup kecewa + terluka hanya untuk melihat kekasihnya bahagia . . Hanya kau satu-2nya insan yang aku jumpa di muka bumi ini sanggup menggadaikan kasih sayang nya hanya untuk kebahagiaan kekasih nya . . Kau cukup mulia keQasehku . .

Tapi aku takkan sesekali mengguriskan hati yang mulia itu . . Percayalah , itu janji aku . .

Semalam adalah hari yang membuatkan aku buka mata tentang pengorbanan mu itu . . Aku menjadi semakin takut untuk kehilangan kasih sayang mu itu pabila ku tahu kau teramat menyayangi ku hingga sanggup berkorban sedemikian rupa . . Ilydm sayangg :*



| Erna Lestory |

No comments:

Post a Comment