I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 8 December 2011

Ape kate halim ?? Jom kite survey

Kalau korang dapat kad jemputan kahwin ex korang / tunang , apa korang akan buat ? ?

1) Koyakkan dan tak pergi ke majlis tu .
2) Pergi dan just tgk dari jauh .
3) Pergi dan pulangkan cincin secara face to face ( ala2 drama petang-2 tuh ) .
4) Just kirim surat .
5) Senyum dan doakan dia bahagia :) .

* Pilih satu je, jgn ngengade nak banyak-2 >,<

p/s : kesian aku , bukan ade reader pon . Jangan kate reader , follower pon tade . Phuiii ~ !!!

>,< Mule ar nak give menconteng di blog neh ~ !!
** bapak tacing mood aku laa neh T,T sob sobb . .
# aptb #

| Erna Lestory |

3 comments:

  1. jawapan aku tak ada dlm senarai tu cmne nak jawab ekkk

    ReplyDelete
  2. kalau aku..aku slumber jer pegi kenduri tu..nak gak tengok muka bini dia..adakah aku lagi cun dr bini dia?? hohoho

    ReplyDelete
  3. HAHAHA :D

    Kalo aku x pegi . buad saket ati je nengok dyorg . phuiii ~ ;p

    ReplyDelete